onsdag 13 juni 2012

Om jag skriver 1969 vad tror ni då...

Att bildtexten skall vara?

4 kommentarer:

  1. Då föddes min förstfödde..... sen hôgar inte jag mer.... än att det var en otroligt varm och het sommar.
    Bilden ser inburad ut, ganska så stenhård.

    SvaraRadera
  2. Det hände något "stort" för många det året och i samband med det sades ord som passar här! Jag förstår att första barnet ÖVERSKUGGAR det mesta....

    SvaraRadera
  3. http://sv.wikipedia.org/wiki/1969
    Allt detta hände år 1969, så det finns lite att "ta på" om man säger så!
    Får jag rätt nu, när jag greppat allt? Hehe...

    SvaraRadera
  4. "The eagele has landed" syftade jag på tyckte det var bra med en sittande örn och månlandaren och någon av dom sade så när domb stod i gruset/dammet! Plus för att du är så påhittig!

    SvaraRadera