söndag 16 oktober 2011

Var med om en "obegriplig" sak igår!

Efter mitt första spinningpass stod jag i omklädningsrummet och "beklagade" mig över att det var jobbigt! Då säger en ung man(ca 25 gissar jag) "Var det lika jobbigt som ett pass Viggen"? Varför jag förståss frågade "Vet du att jag flugit Viggen"   Jo jag har sett dig flyga sedan jag var 6år ungerfär"! Och det är detta jag inte får ihop för betyder det att han har växt(åldrats) och jag stått stilla FÖR annars måste jag ju vara ganska gammal! Hm .hm hm tål att fundera på! Fast det är väl "tidens gång" kanske... bara man får vara hyggligt frisk! Vi såg ju Owe Thörnqvist igår 80 "bast" och Still on the road!!

8 kommentarer:

  1. Visst är det konstigt att alla andra blir äldre?!

    SvaraRadera
  2. Jag reagerade nog INTE förrän jag BLEV morfar för det var "förr" något hemskt åldersstiget men nu är det bara lite ....

    SvaraRadera
  3. Sånt är livet, såånt är livet... vi skola icke förstå allt!
    Åldern, det är ju bara att titta på ens barn, för att inte tala om barnbarnen...
    Ove, ja... så härligt att vara still going strong!
    Ha, de bäst, nu sätter vi P för hv-livet, idag åker den in i la´gårn.

    SvaraRadera
  4. Åker ni och tittar till den ibland eller får den stå där alldeles mol allena?

    SvaraRadera
  5. Härligt att han berättade! Det är klart att vi åldras men tror det sker bara i speglar :)) KraMen

    SvaraRadera
  6. Måna jag håller med "du" för så känns det ofta jag har ju knappt slutat skolan skulle nog räcka upp hand ifall min gammla folkskolelärare återuppstod och ställde en fråga!

    SvaraRadera
  7. Jag tänker detsamma om andra, "tänk så de åldras, stackars satar" hi hi hi..... Skojjar...

    SvaraRadera
  8. Kaisa jag blev ganska glad häromåret när jag varit på klassträff och när min sambo tittade på kort och sa "du ser ung ut jämfört med dom flesta" (och hon ville inte ha ny dress just då) så jag tror nog att det var ärligt! Då blir man glad för sin egen del mera synd om dom andra MEN dom hörde ju inte omdömet!

    SvaraRadera