fredag 2 december 2011

Lite av vad jag äter,dricker och gör i mitt nya liv!

Detta pågår en månad och sedan behåller man lite eller återgår till sitt tidigare liv!Börja med 1/2 liter varmt vatten med citron,himalyasalt,aloverajuice DRICK! 1200 steg ute eller inne! Toaträning sitt och vänta ett bra tag vare sig det lyckas eller inte! 1 kopp grökålsjuice citron samt pressa i vitlök! ! Relax övning ca 15 minuter (andningsövningar bland annat!) Ett sött äpple på fm! Lunch Ris,potatis och eller något som liknar coscos samt grönsaker8kokta) mycket morötter sallad med olivolja och fetaost! 1 kopp vassle(fy vad äckligt)2 timmar efter lunch 1 kopp ajwain plus fänkål i varmt vatten ! Relax< övning enligt fm. Middag kokta grönsaker och soppa  Frukt tex äpplen,päron ,blåbär samt granatäpple (gott men svårt att äta)  Jag mår bra och blir mätt intressant faktiskt! Ordination av en indisk läkare som  är här då och då! Det var uppföljning av detta vi var på möte för häromdagen det är halvtid nu för gruppen!

2 kommentarer:

  1. Det låter ju som en lite annorlunda diet, men vad är syftet, skall du bli supermannen eller något liknande?
    KvällsKram!

    SvaraRadera
  2. Nej det skall "rensa" ur kroppen och jag skall allmänt må bättre kanske minska min tinnitus men kunna leva normalt sedan igen hoppas jag kanske köra en kur igen om något eller några år vid behov! vuissa lär bli så bitna att dom alltid lver så här! Gröt på morronen kanske kommer att ingå med kokosmjölk inte så dumt!" Lite mera grönsaker än förut kanske! Bodyrelaxibng kanske kommer med en gång om dan eller någon gång i veckan vi får se! Hej Kurt

    SvaraRadera